The Basic Principles Of ماگ حرارتی

Wiki Article

حجم و گنجایش ماگ حرارتی را قبل از خرید در نظر داشته باشید، اگر حجم بالایی از نوشیدنی را مورد استفاده قرار می‌‌دهید، ماگ حرارتی سایز بزرگ و در غیر اینصورت بهتر است سایز‌‌های کوچکتر این کالا را تهیه کنید.

نحوه‌‌ی کار با ماگ حرارتی بدین صورت است، در ابتدا که داخل لیوان خالی است و در دمای معمولی اتاق قرار دارد طرح روی ماگ کاملا مشکی است اما وقتی که داخل آن نوشیدنی داغ می‌‌ریزید، کم کم طرح مشکی محو شده و طرح چاپ شده بر روی آن نمایان می‌‌گردد.

ماگ های حرارتی نمونه ای از ماگ های سرامیکی هستند که سطح خارجی آنها به جوهری خاص آغشته می شود که با ریختن آب جوش در آن به تدریج رنگ بدنه ی آن تغییر کرده و یا طرح روی لیوان نمایان می شود و از آن به عنوان ماگ جادویی نیز نام برده می شود که می توان عکس های خانوادگی و شخصی را نیز بر روی بدنه ی آنها چاپ نمود.

من این ماگ رو برای هدیه خریدم از نظر ظاهری خیلی زیباست و بسته بندی قشنگی هم داره جنسشم خوبه نگران شکستن بودم که خوشبختانه بسته بندیش خوب بود و سالم اومد

هدیه: هدیه ای منحصر به فرد و کاربردی برای تولد، ولنتاین، روز مادر، روز پدر، یلدا، نوروز و سایر مناسبت ها

معمولا در انتهای همه لیوان های دو جداره یک سوراخ کوچک وجود دارد که محل ورود هوا بین دو جداره داخلی و بیرونی است.

گارانتی: مطمئن شوید که شرکت چاپ گارانتی برای چاپ ارائه می دهد

لیوان درب دار استیل سبک، مقاوم و مناسب برای انواع نوشیدنی های گرم و سرد بوده و به دلیل انتقال سریع گرما بدنه ماگ بشدت داغ می شود که معمولا آن را بصورت روکش دار و دوجداره طراحی می کنند و در شکل ها و سبک های مختلفی وجود دارد.

ماگ حرارتی دخترانه با طرح های جذاب، لیوانی ایده آل برای استفاده و هدیه دادن میتواند باشد.

خرید ماگ حرارتی به عنوان هدیه، به دلیل این خاصیت و مشخص نبودن تصویر آن در حالت معمول، می‌تواند یک گزینه جذاب و غافلگیر کننده باشد.

با توجه به اینکه از ماگ ها می توان برای هدیه نیز استفاده نمود، امروزه ??????? ????? تنوع چشمگیری در تولید آن ها به چشم می خورد.

شرایط استفاده حریم خصوصی سوالات متداول راهنمای خرید

برند و یا کشور سازنده اولین عوامل تاثیرگذار بر قیمت ماگ می باشد و دارای کیفیت و طراحی منحصر ب فردی است.

از این مواد علاوه بر اینکه در ساخت ماگ های حرارتی استفاده می شود در لباس هایی که در تماس با حرارت بدن تغییر رنگ می دهند و کاغذ های رسید پرداختی حساس به حرارت نیز استفاده می شود.

Report this wiki page